Dość wielu z nas doskonale wie o tym, że ten transport owoców na trasach międzynarodowych to dość trudna opcja dla kierowców sporych aut dostawczych, bo w niektórych przypadkach muszą oni przechodzić kontrolę celną, a ona niestety swoje trwa. Problem stanowi też i to, że każdy kierowca ma limit tygodniowy, jeśli chodzi o tę liczbę przejechanych godzin. Dlatego nie zadziwiającym jest to, że jeśli wiezie się ładunek składający się z ponad trzydziestu palet owoców, to ( https://www.bankomaty.biz.pl/ ) tego typu transport mogą realizować nawet dwaj kierowcy. Kluczowe znaczenie ma też i to, że nie zawsze łatwo przewozi się te łatwo psujące się produkty i to nawet w tej naczepie chłodni, bo takowa nie jest rzecz jasna opcją w pełni niezawodną i to zwłaszcza wtedy gdy na zewnątrz panują te imponujące upały. Część kierowców ma rzecz jasna te swoje patenty na tego typu nieciekawe sytuacje, ale nie za każdym razem działają one tak jak powinny. Wiele znaczy też i to, że takie transporty bywają kontrolowanymi.

Kontrole powiązane z transportami owoców.

Niektórzy zawodowi kierowcy doskonale wiedzą o tym, że transporty powiązane z drogimi owocami są rzecz jasna kontrolowanymi. Mowa tu o tym, że w chłodniach  znajdują się nadajniki GPS, które na dokładkę mierzą też temperaturę konkretnego ładunku, a klient może nie odebrać konkretnych owoców, jeśli w naczepie przez zbyt długi czas panowała nie odpowiednia temperatura, czyli jeśli było zbyt ciepło. Chodzi tu o to, że takie owoce już nie mogą trafić do domów klientów indywidualnych i zapewne staną się one czymś takim jak pasza dla zwierząt. Właśnie ze względu na te istotne utrudnienia jednym autem jedzie dwóch kierowców i unikają oni granic, na których to trwają te zbyt długie kontrole pojazdów dostawczych. W niektórych przypadkach oznacza to nawet wybranie trasy okrężnej, ale to raczej nie problem, bo trzeba uniknąć kontroli, która w niektórych przypadkach przeciągnie się do kilkunastu godzin, a to problem w przypadku tego czwartkowego popołudnia.

Inne istotne wzmianki.

Transport owoców jest też i trudnym ze względu na to, że mogą się one uszkodzić w sensie mechanicznym, czyli jakieś zbyt gwałtowne hamowanie może skutkować przesunięciem się ładunku. Ze względu na tę konkretną przyczynę ładunek jest sprawdzany czasami częściej niż te dwa razy dziennie, bo te uszkodzenia owoców to problem i dla kierowcy i dla firmy w której aktualnie pracuje. Dlatego ktoś kto niezbyt często sprawdza stan ładunku po jakimś czasie traci pracę lub może się stać nawet coś gorszego, bo zabezpieczenie ładunku i jego sprawdzanie to bardzo ważna sprawa.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here